Főoldal

Főoldal

Zrínyi

Nevelőtanár: Hering Arnold

Petőfi

Nevelőtanár: Nagy Lászlóné

 

12.c

Nevelőtanár: Biró Annamária

 

 

9./AJTP

Nevelőtanár: Hering Arnold

 

10.d

Nevelőtanár: Benkó Róbert

 

 

Pedagógusaink

Pedagógusaink
Neve Beosztása Elérhetősége
Magyar Zoltán Igazgató

35 / 500 - 509

35 / 500 - 788

Balla Péter Pedagógiai felügyelő
Benkó Róbert Nevelőtanár
Biró Annamária Nevelőtanár
Borenszkiné Imre Éva Mentálhigiénés szakember
Garai Krisztina Pedagógiai felügyelő
Hegedűsné Barna Rita  Igazgatóhelyettes, AJTP Programgazda
Hering Arnold Nevelőtanár
Hugyecz János Nevelőtanár
Jele Dávid Nevelőtanár
Nagy Lászlóné Nevelőtanár
Praszna Lajos Pedagógiai felügyelő

Csoportok

Tanulói létszám alakulása, megoszlása

A város középiskoláiból veszünk fel tanulókat a 2011/2012. tanév adatai alapján a kollégista tanulók megoszlása iskolák szerint a következőképpen alakult:

Balassi Bálint Gimnázium: 145 fő
Mikszáth Kálmán Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakiskola: 11 fő
Szondi György Szakközépiskola és Szakiskola: 13 fő
Szent-Györgyi Albert Gimnázium és Szakközépiskola: 1 fő

Összesen: 170 fő

Intézményünk közel 80 település gyerekeit fogadja, jellemzően a megye területéről, de Pest- és Heves-megyéből is vannak növendékeink. Jellegzetes arculatot ad a kollégiumnak az a tény, hogy szlovákiai magyar tanulók is megtalálhatók a tanulóközösségekben.

A fenti adatokból kitűnik, hogy meghatározó lett a kollégium életében az 5 osztályt kitevő 145 fős Arany János Tehetséggondozó Program diákjainak jelenléte ez 85 %-os arány az összlétszám tekintetében.

Ugyancsak változást jelent, hogy a kollégisták életkori összetételében megjelenik a 18-22 éves korosztály is. A kollégiumnak tehát biztosítania kell a 14 éves „gyerek” és a 22 éves felnőtt számára a megfelelő életfeltételeket, egyenlő jogokat, kötelezettségeket, mindazt, amit a köznevelési törvény előír.

A város középiskoláiból veszünk fel tanulókat a 2012/2013. tanév adatai alapján a kollégista tanulók megoszlása iskolák szerint a következőképpen alakul:

Balassi Bálint Gimnázium:147 fő
Mikszáth Kálmán Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakiskola: 17 fő
Szondi György Szakközépiskola és Szakiskola: 15 fő
Szent-Györgyi Albert Gimnázium és Szakközépiskola: 3 fő
Szent Imre Gimnázium: 18 fő

Összesen: 200 fő

Kollégiumi térítési díjszabás

 

A kollégiumi étkezési térítési díj fizetésére vonatkozó rendelkezések:

A kollégiumi elhelyezés ingyenes. A kollégiumi étkezési térítési díj az étkezési nyersanyag norma-költsége. A jogszabályban meghatározott esetekben:

- gyermekvédelmi támogatásról szóló jegyzői határozat,

- három iskolás gyermek iskolalátogatási igazolással igazolva és,

- tartós betegség esetén orvosi igazolással

a kollégiumi étkezési térítés díj összege 50 %-kal mérséklődik.

A szülő, gondviselő a felvételi kérelem beadásával kötelezettséget vállal az étkezési térítési díj havonkénti megfizetésére. Az étkezési térítési díj befizetése a kollégiumi titkárnál történik az igazgató által meghatározott időpontban.

Díjhátralék esetén a szülő postai úton felszólítást kap a befizetésre és nyilvántartásba kerül a tartozás. Az eredménytelen felszólítások esetén negyedévenként tájékoztatást kap a fenntartó a díj összegéről, akinél kezdeményezhető a díjhátrálék behajtása jelzálog bejegyzéssel.

A tanulók részére a kollégium a befizetett étkezési térítési díj ellenében napi háromszori étkezést biztosít.

Az étkezés lemondható a kollégiumi titkárnál és a csoportvezető nevelőtanárnál:

- betegség esetén és,

- előre bejelentett távollét esetén, a bejelentést követő második naptól.

Felvételi eljárás

 A kollégiumi felvételi eljárás rendje és a tanulók elhelyezése

A tanuló kérheti felvételét a kollégiumba, amelyről az igazgató dönt, a nevelőtestület véleményének kikérésével. A kérelem elbírálásánál figyelembe kell venni a rászorultság elvét (pl. rendszeres gyermekvédelmi támogatás) a tanuló lakóhelyének távolságát és a közlekedést. A szülő a felvételről írásban értesítést kap. A kollégiumi jogviszony egy tanévre szól.

Az Arany János Tehetséggondozó Programban (továbbiakban AJTP) részt vevő és oda felvételt nyert tanulóknak a kollégium kötelező, amíg a programban tanulói jogviszonyuk fennáll.

Fel kell venni a kollégiumba minden nappali oktatásban részt vevő tanulót, ha a gyámhatóság kezdeményezi, illetve ha gyermekotthoni elhelyezése nagykorúság miatt szűnt meg. Nekik a kollégiumi tagság a tanulói jogviszony fennállásáig szól.

A tanulók csoportba történő beosztásáról - a nevelőtestület véleményének kikérésével - az igazgató dönt. A közösség élén a csoportvezető nevelőtanár áll.

A kollégiumi tagság megszűnése

Megszűnik a kollégiumi tagság:

A tanév utolsó napján, illetve az AJTP -s tanulók esetén a tanulói jogviszony megszűnésekor.

A fegyelmi határozattal kizártak esetében a határozat jogerőre emelkedése napján.

Akinek a tagságát fizetési hátralék miatt az igazgató – szülő, nagykorú tanuló esetében a tanuló eredménytelen felszólítása és a tanuló szociális helyzetének vizsgálata után – megszüntette, a hozott döntés jogerőre emelkedésének napján.

Azok esetében, akik erről önként lemondtak, a bejelentésben megjelölt napon. Kiskorú tanuló csak a szülő, gondviselő írásos nyilatkozata alapján törölhető a nyilvántartásból.

Ha a tanulót másik kollégium átvette, az átvétel napján.

Ha a nagykorú tanuló önálló jövedelemmel nem rendelkezik és a szülővel közös háztartásban él, a kollégiumi tagsági viszony megszűnésével, annak teljesítésével és fizetési kötelezettséggel járó kollégiumi döntésekről a szülőt is értesíteni kell.

A kollégiumi tagsági jogviszony megszűnéséről a kollégium vezetője írásban értesíti a tanulót – kiskorú tanuló szülőjét, gondviselőjét – és az iskola igazgatóját.

 

Pedagógiai innováció

 

Pedagógiai innováció

Fontosnak tartjuk a pedagógiai innovációt, úgy gondoljuk ez sikerünk kulcsa. Ez elsőként az Arany János Tehetséggondozó Programmal kezdődött, amikor is intézményünk kilépett az ún. gyermekmegőrző kollégiumok skatulyájából, aminek a hátrányos helyzetű és tehetséges gyermekek segítésén túl nem elhanyagolható hozadéka volt a tanulói létszám növekedése. Sikeres pályázati tevékenységünk eredményeként bekapcsolódtunk a TÁMOP 3.1.4. kompetencia alapú oktatásba négy témával: környezeti nevelés, viselkedéskultúra, család és családfakészítés, pénzügyi és vállalkozási ismeretek. Ezekkel a témákkal aktuális és korszerű ismeretekkel bővítettük kollégiumi nevelésünk tárházát, majd pedig csatlakoztunk a tehetség hálózathoz. 

Ezeknek a  területeknek a fenntartásában és továbbfejlesztésében látjuk a kollégium pedagógiai fejlesztésének fő irányát a továbbiakban is. A tanárok továbbképzésében és módszertani fejlesztésében ezeket a területeket kell szem előtt tartanunk.

TÁMOP 3.1.4.

 Balassagyarmat Város Önkormányzata 2009-ben sikeresen pályázott a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben, című pályázatban. A pályázatban kollégiumunk a Madách Imre Kollégium több más városi oktatási intézményekkel közösen vett részt.

A programban szereplő kollégák hozták az ötletet mindenki személyes kompetenciáját figyelembe véve választotta ki a témát és alakította ki tartalmát.

A kompetencia alapú program keretében megtartott foglalkozások:

1.      Viselkedéskultúra – AJTP 10. évfolyam

2.      Család, családkutatás, családfakészítés – AJTP 10. évfolyam

3.      Környezeti kompetencia terület – AJTP 9. évfolyam

4.      Életpálya-építési kompetencia terület – AJTP 11. évfolyam

Mind a négy kompetencia alapú oktatás módszerével lefolytatott tematikus egységek harminc órában kerültek megvalósításra, a kollégiumi sajátosságok függvényében tömbösített hétvégék keretében, amit az AJTP -ben résztvevő tanulók számára kötelező jellegűek voltak. Az erdei iskolai program megvalósítására az érettségi szünetben volt lehetőség.

A kompetencia alapú oktatás megvalósítása az AJTP kereteire épült, figyelembe véve „Az oktatási és kulturális miniszter 36/2009. (XII.23.) OKM rendelete a Kollégiumi nevelés országos alapprogramjának kiadásáról szóló 46/2001. (XII.22.) OM rendelet módosításáról szóló rendeletét, különös tekintettel annak 4. számú mellékletére, mely az AJTP program tevékenység és foglalkozásrendszerét határozza meg.

A kollégisták aktívan részt vesznek az új típusú kompetencia alapú foglalkozásokon. Mivel itt a hagyományos értékelés (osztályozás) nem követelmény, hatékonyan és reálisan működik az egymás értékelése és az aktív részvétel a tanári szöveges, magyarázó értékelések során. 

Az öt évre vállalt fenntartás követelményeit beépítettük a pedagógiai programunkba. A bevezető tanév pozitív tapasztalatai alapján a kompetencia alapú oktatást kiterjesztjük a 9-13. évfolyamokra is.

Pedagógusaink a pályázatnak köszönhetően 60-160 óra közötti módszertani tanfolyamokon frissítették tudásukat.

A pályázat lehetőséget biztosított arra is, hogy jelentős mértékben fejlesszük IKT eszközeinket, amelyeket szintén beépítettük kollégiumunk napi pedagógiai gyakorlatába.

 

Tárgyi feltételrendszer

A kollégium tárgyi feltételrendszere

 

A Madách Imre Kollégium jelenleg az 1983-ban átadott, 200 főre tervezett épületben működik.

Az épület jellemzői

Ötszintes, lapos tetős épület, melynek minden szintje a tanulók elhelyezésére szolgál, ezeken közös mosdó, zuhanyzó, WC, hűtőszekrényeknek kialakított helyiség található

Harmincfős tanulóhelységek (6 db) egyedi bútorzattal felszereltek, 2008-ban világítás korszerűsítése is megtörtént.

Közel 4000 kötetes könyvtár és olvasóterem.

A könyvtárban található pianínó további lehetőséget nyújt a művelődő fiataljainknak.

37 darab hanghordozó, cd és videokazetta.

Korszerű, 25 és 12 gépes internetes számítástechnikai termek telepített nyelvi programmal (Mentors), a szükséges szakirodalommal

A számítástechnikai termek a diákok érdeklődési területének kielégítésén kívül hatékonyan segítik a nyelvtanulás mellett az ECDL vizsga követelményeinek teljesítését is (szakképzett felügyelet, szükséges irodalom, audiovizuális eszközök, fénymásoló stb.)

60 fő befogadására alkalmas klubhelyiségünkben biztosítottak a feltételek a kulturált szabadidő eltöltéshez (házimozi rendszer, hifi berendezés, projektoros, nagy képernyős televízió).

Az elmúlt években alakítottuk ki a játéktermet is, amelyben próbáltunk alkalmazkodni a diákság igényeihez, kedvelt időtöltéseihez (biliárdasztal, rexasztal, asztali foci, ping-pong asztal).

Sportolási lehetőséget kínál a felújított salakos kézilabda pálya, kettő salakos teniszpálya, egy bitumenes kosárlabda pálya felújított palánkokkal, gyűrűkkel, valamint egy streetball pálya található.

Szépen parkosított, padokkal, asztalokkal felszerelt udvar biztosít pihenésre, kikapcsolódásra kulturált környezetet.

Téli időszakban modern eszközökkel ellátott kondicionáló terem áll a fiúk rendelkezésére. A lányok részére edző szoba került kialakításra (futópad, elliptikus sétálók, evező padok, szoba kerékpárok).

Intézményünk 70 garnitúra komplett sífelszereléssel rendelkezik, amelynek segítségével diákjainknak lehetősége van e nagyszerű sport művelésére.

15 db kerékpárt is vásároltunk az elmúlt évben, a túrázók nagy örömére. További 20 db-ot szeretnék vásárolni, hogy egy teljes csoportnak tudjunk túrát szervezni.

Az épület földszintjén 110 fő egyszeri befogadására berendezett ebédlő működik. Az étkezők nyilvántartása számítógépes program segítségével, plasztik kártya igénybevételével működik.

2007 évben kiépítésre került az épület biztonsági rendszere (személyi kódos).

2011-ben elektromos ki- és beléptető rendszert alakítottunk ki.

Telefonhálózatunk használata is korszerűsítésre került. A hivatalos és magánjellegű beszélgetések számítógépes program alapján egyértelműen szétválaszthatók.

Nevelőtanárainknak laptoppal felszerelt külön szoba áll rendelkezésére, biztosítva a zavartalan munka feltételeit, ezzel is tudtuk a belső kommunikáció hatékonyságát növelni.

Egyéb helyiségek: vendégszobák, irodák, javító műhely, raktárak, stb.

Pet- palack tömörítőket szereltünk fel szintenként a szelektív hulladékgyűjtés elősegítésére.

Az épület adottságait tekintve megfelel a kollégiumi céloknak, hiszen eredetileg is annak tervezték. A nyílászárókat sikerült 2010-ben pályázatból kicserélni. A hőszigetelést teljessé tenné egy külső szigetelés, ami jelentős fűtés-költség megtakarítást jelentene.

A hagyományoknak megfelelően helyt adunk a város és a megye intézményeinek a különböző sportrendezvényeihez, valamint egyéb a helyi közösségi életet is fellendítő-fesztiválok és táborok lebonyolításához.

Arany János Program

Az Arany János Tehetséggondozó Program

 

A program célja

A kistelepüléseken élő, jó képességű, tehetséges tanulók felkészítése a felsőfokú tanulmányokra.

A program tartalma

A négy évfolyamos gimnáziumi képzés előkészítő évfolyammal egészül ki, megnevezése: kilencedik, előkészítő évfolyam. A kollégiumi elhelyezés, ellátás és nevelés a teljes öt év alatt kötelező a tanulók számára.

A kilencedik, előkészítő évfolyamon kiemelt feladata:

-            a hozott szociokulturális hátrányok leküzdése,

-            az addig elsajátított előzetes tudás felmérése, megállapítása,

-            a hiányzó ismeretek pótlása,

-            az esetleges tanulási nehézségek azonosítása,

-            a helyes tanulási technikák megalapozása, fejlesztése,

-            a képességek feltérképezése,

-            a továbbtanuláshoz szükséges képességek, készségek megerősítése.

A program szervezeti keretei

-            Az EMMI által meghirdetett pályázati úton felvételt nyert tanulók külön osztályt alkotnak a gimnáziumban és önálló tanulócsoportba a kollégiumban.

-            A kilencedik, előkészítő évfolyamon a nevelő és oktató munka egyedi program engedélyezése alapján folyik.

-            A 9-12. évfolyamon a kerettantervek alapján történik a tanítás-tanulás folyamatának megszervezése, a kollégiumi elfoglaltságok a többi kollégista számára és előírt időtartamban, a sajátos munkaformák szerint.

-            A gimnáziumban folyó nevelő-oktató munka szoros kapcsolatban áll a kollégiumi programmal, azzal egységes egészet alkot.

-            A gimnáziumban megbízott programgazda havonta osztálymegbeszélést tart az osztályfőnökkel, a munkacsoportban dolgozó tanárokkal és a kollégiumi nevelőkkel, ahol rendszeresen értékelik közös munkájukat és tervezik az előttük álló feladatok megvalósítási folyamatát.

-            A programgazda a kapcsolattartó a minisztérium, a fenntartó felé, és a programban részt vevő többi intézmény felé, ő koordinálja a következő tanév elindítását (tehetségek felkutatása, térségi iskolákkal való rendszeres kapcsolattartás).

Küldetésnyilatkozat

A kollégium küldetés nyilatkozata

 

Kollégistáinknak egy életre szóló útravalót kívánunk adni, mert valljuk, hogy csak a sokoldalú emberek állják meg helyüket az életben, csak a stabil tudásra lehet a későbbiekben „építkezni”.

Olyan kollégistákat szeretnénk nevelni, akik szeretik és védik a természetet, gyakorlatiasak, kreatívak, megbízhatóak, kudarctűrők és elfogadják a másságot.

Kollégiumunk a személyiségfejlesztésre törekszik odafigyelő, serkentő környezet megteremtésével, ahol minden egyes kollégista a képességei szerinti legtöbbet tudja kihozni magából.

Az Arany János Tehetséggondozó Program sikeres megvalósításával a diákok felsőoktatási intézményekbe való eljutásáért fejlesztjük munkakultúránkat, módszertani felkészültségünket.

Hangsúlyozzuk, hogy „diákközpontú” kollégium vagyunk, és ennek a gyakorlatban kell igazolódnia. 

A fenntartót, a partneriskolákat és a szülőket legfontosabb „szövetségeseinknek” tekintjük, hisz a kollégisták nevelésében törekvéseink közösek.

Tisztában vagyunk társadalmi felelősségünkkel, a jövő nemzedékét neveljük, ezért minden pedagógustól, munkatárstól elvárjuk, hogy törekedjenek fejlődésre és kiválóságra.

Dokumentumok

Madách Imre Kollégium dokumetumai

Elérhetőség

 

Madách Imre Kollégium
2660 Balassagyarmat, Régimalom u. 2.

Igazgató: Magyar Zoltán

Tel / Fax: +36 (35) 300 - 788; +36 (35) 500 - 509;

Weblap: www.madachkollegium.hu

Email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

OM azonosító: 040523

Irányító szerv neve és székhelye:
Emberi Erőforrások Minisztériuma
1055 Budapest, Szalai u. 10-14.

Fenntartó:

Klebelsberg Központ

1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 42-46.
Telefonszám: +36 1 795 1170

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Balassagyarmati Tankerületi Központ

2660 Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem útja 17.
Telefon: +36 (35) 795-208
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Térkép:

Szélességi fok: 48.076215 (48° 4´ 34.37” N)
Hosszúsági fok: 19.284321 (19° 17´ 3.56” O)

Bemutatkozás

 

Tisztelt Vendégeink!

 

 

Tisztelettel és szeretettel köszöntöm Önöket kollégiumunk honlapján. Remélem, hogy mindenki megtalálja információink között azt, amit keres.

 

Kollégiumunk fenntartója a Klebesberg Intézményfenntartó Központ. 

A kollégium 2007-ben ünnepelte fennállásának hatvanadik évfordulóját. A jelenlegi helyén a Régimalom úti épületben 1983 óta működik, mintegy 200 diák részére biztosít lakhatási körülményeket, valamint nyújt lehetőséget az iskolai feladatokra való felkészüléshez, szabadidő hasznos eltöltéséhez, sportoláshoz és pihenéshez.

 

Kollégiumunk a Balassi Bálint Gimnáziummal együtt a 2000. évtől részt vesz az Hátrányos Helyzetű Tanulók Arany János Tehetséggondozó Programjában, több mint 40 intézmény közös fejlesztő munkájának eredményeire építve. A Program fő célja, a gazdasági versenyképesség növelésén túl a térségi szociális és etnikai hátrányok leküzdése, a társadalmi egyenlőtlenségek elsimítására való törekvés, a tehetséggondozás, a felzárkóztatás útján. A program keretében minden évben megyénként 20-35 nyolcadik osztályt végzett tanuló nyer felvételt. A képzés a Balassi Bálint Gimnáziummal közösen folyik, melyben feltételként szerepel a kollégiumi tagság. Az első évben az úgynevezett előkészítő évfolyam teszi lehetővé diákjaink számára az esetleges, tudásbeli, kulturális, szociális különbségek leküzdését, hatékony tanulási módszerek elsajátítását. Fő cél, hogy a diákok az eltelt öt év után megfelelő felkészültséggel érettségizzenek le.

 

Szervezési formák az AJTP kerettanterv alapján:

 

- speciális foglalkozások (tanulásmódszertan, életvitel, önismeret, színjátszó, személyiségfejlesztés)

- bennmaradós hétvégék,

- szakkörök, művészeti- és sportfoglalkozások, úszásoktatás,

- kollégiumi foglalkozások, hétvégi programok,

- színház- és múzeumlátogatások, lakóhely látogatások,

- nyári-téli állandó programok (gólyatábor, sí-tábor, sí-hétvége)

- nagyobb kirándulások (Felvidék, Erdély, Olaszország, Anglia)

- B kategóriájú gépjármű vezetői engedély megszerzése, ECDL tanfolyam, középfokú nyelvvizsga.

 

A tanulók rendszeresen részt vesznek az országos AJTP művészeti-, és sporttalálkozóin, szaktáborain, versenyein.

 

További információk találhatók az AJTP programmal kapcsolatosan a program hivatalos honlapján.

 

Kollégiumunk pedagógia testülete

A 200 fős intézmény zavartalan működését 11 fős nevelőtestület végzi. A kollégium nevelőtanárai segítséget nyújtanak a tanuláshoz, emellett a kollégiumi oktatás, felzárkóztatás és korrepetálás lehetőségeit kínálják fel diákjaink számára. Különös figyelmet fordítanak a leszakadó tanulók felzárkóztatására, valamint a kiemelkedő képességű tanulók tehetséggondozására. Szakemberek segítségét vesszük igénybe az egészséges életmódra való nevelésben, az egyedi gondok megoldásában is.

 

A kollégiumi kialakítása

A diákok négy ágyas szobákban laknak. Valamennyi tanulónknak szobánkénti hűtőszekrény használati lehetőséget biztosítunk. Személyes tárgyaikat felújított, beépített szekrényekben helyezhetik el. Tisztálkodásra a szintenként megtalálható közös mosdó illetve zuhanyzó helyiségek állnak rendelkezésre.

 

Diákjaink étkezését a kollégium konyhája biztosítja, figyelembe véve az itt lakók életkori sajátosságait. A diákok részére színvonalas lehetőséget biztosítunk a szabadidő hasznos és kulturált eltöltésére.

 

Választhatják a színjátszó kört, kézműves kört, jelentős a diákújságírók tevékenysége is. A kollégium korszerű multimédiás számítógépekkel és internet eléréssel rendelkezik. Szaktantermekben biztosítani tudjuk, hogy diákjaink elsajátítsák a számítógép kezelői ismereteket.

 

Az internet hozzáférés lehetősége kiszélesíti diákjaink számára az ismeretszerzés lehetőségeit, megnyitja előttük a világot. Könyvtárunk, több mint háromezer kötettel rendelkezik. A társalgók beszélgetéshez, szórakozáshoz, olvasáshoz nyújtanak meghitt, és kellemes környezetet.

 

Az épületet körülölelő kertben kap helyet az aszfaltozott kosárlabda pálya, két teniszpálya, egy kispályás labdarúgó pálya. Nagy látogatottság jellemzi a nemrégiben korszerűen felszerelt kollégiumi testedző termet. 15 darab saját tulajdonú túrakerékpár áll rendelkezésére a kollégiumnak, amely biztosítja a diákok túrázási lehetőségét. Jól felszerelt játékterem, kellemes szórakozást nyújt a szabadidő eltöltésére.

 

Diákönkormányzat

A kollégiumi légkör megteremtésében, valamint a kollégisták jogainak érvényesülésében a diákönkormányzatnak jelentős szerep jut, melynek véleményét a kollégiumi életet szabályozó dokumentumok készítésénél is figyelembe veszi a nevelőtestület.

 

A kollégiumi rendezvényeink

Rendezvényünk közül kiemelkedő fontossággal bír a Madách-hét mely során névadónk előtt tisztelgünk különböző műsorokkal, játékos vetélkedőkkel, sportfoglalkozásokkal. A decemberi kollégiumi hét a karácsony témaköréhez kapcsolódik, mikulás ünnepséggel és karácsonyi vacsorával tesszük emlékezetesebbé diákjaink ünnepét. Februári rendezvényünk a farsang jegyében zajlik, májusban pedig a végzős diákokat búcsúztatjuk el.

Ha bármilyen további kérdése van, forduljon hozzám bizalommal telefonon, e-mail útján, vagy személyesen. Kollégáimmal együtt minden látogatót, érdeklődőt mindig szívesen fogadunk!

 

Kedves Diákok remélem, találkozunk és szeretettel várom jelentkezéseteket!

 

 

 Magyar Zoltán
igazgató

 

Joomla School Templates by Joomlashack