Erdei iskola

Arany János Program eseményei

Május 16-án délután 1 órakor indultunk a Bernecebarátiba, az erdei iskolába.  Kb. 1 órás volt az út. Amikor odaértünk lepakoltunk és elfoglaltuk a szállást. Az időjárás sajnos eléggé bekorlátolta lehetőségeinket, de mi ennek ellenére is jól szórakoztunk. Majd egy fiatalember, Gabi előadást tartott a vadászatról, aki pedig akart, az kézműveskedhetett. Később megvacsoráztunk és megnéztünk egy filmet, ami nagyon jó volt. Másnap reggeli utána indultunk túrázni. Kb. 10-12 km-t gyalogoltunk, de kellemes kikapcsolódás volt. Megnéztünk egy forrást, ahol fényképezkedtünk és sokat nevettünk. Két osztálytársunknak sikerül is beleesnie a patakba :). Amikor visszaértünk gyorsan rendbe tettük magunkat és már ebédeltünk is. Utána, megint elkezdett esni az eső, így a 4 fal között töltöttük időnket. Volt, aki olvasott, kártyázott vagy társasjátékozott.  A vacsora végeztével megint megnéztünk egy filmet és ez is jó volt. Reggel a szokott időben volt a reggeli, majd jött egy méhész, aki előadást tartott a méhekkel kapcsolatos dolgokról, majd a végén mézet is kaptunk kóstolóul. Mézeskalácsot is sütöttünk, ami nagyon finomra sikerült. Mikor jött a busz, olyan délután 5 óra fele, felpakoltuk a cuccainkat, elköszöntünk az ottaniaktól és indultunk haza. A rossz idő ellenére szerintem nagyon jó volt a tábor és mindenki jól szórakozott. :)